Regulamin sklepu internetowego

Cyfrowa Misja

W tym dokumencie znajdziesz wszystkie informacje dotyczące funkcjonowania mojej platformy internetowej. Znajdziesz tu informacje dotyczące mnie §1. Informacje ogólne, definicje
  1. Regulamin określa w jaki sposób korzystać ze sklepu internetowego, który jest dostępny pod adresem https://www.cyfrowamisja.pl/. Sklep jest prowadzony przez Sprzedawcę.
  2. Pojęcia użyte w regulaminie:
    • Sprzedawca – Marta Rutkowska ul. Zaruby 11 m. 193 02-796 Warszawa email: kontakt@cyfrowamisja.pl
    • Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, składająca Zamówienia i dokonująca zakupu Produktów w Sklepie;
    • Platforma szkoleniowa – platforma na której Sprzedawca udostępnia zakupiony Produkty
    • Produkty – produkty elektroniczne (treści cyfrowe) dostępne w Sklepie
    • Sklep internetowy lub Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem: https://www.cyfrowamisja.pl/. Za jego pośrednictwem Klienci składają zamówienia na zakup Treści cyfrowych.
    • Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://www.cyfrowamisja.pl/regulamin-sprzedazy/.
    • Umowa Sprzedaży, Umowa – umowa sprzedaży dostarczenia Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Treści cyfrowej.
    • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy sprzedaży, stanowiące ofertę zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Produktu.
    • Gwarancja Zwrotu – prawo Klienta do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu w ciągu 30 dni od zakupu bez podania przyczyny.
§2. Korzystanie ze Sklepu
  1. Sprzedaż produktów odbywa się przez platformę Stripe, a sprzedający wykorzystuje w tym celu dodatkowo usługę easycart.pl, w ramach której realizowana jest płatność (strona zakupu). Użytkownik, podając dane na stronie zakupu, zgadza się na ich przekazanie do EasyCart oraz Stripe zgodnie z regulaminem i polityką prywatności.
  2. Klient może dokonać zakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu. Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu.
  3. W toku procesu Zamówienia Klient precyzuje szczegóły Zamówienia takie jak: dane do faktury.
§3. Złożenie zamówienia
  1. Zamówienia na Produkt przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez złożenie Zamówienia z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu bądź poprzez wiadomość e-mail pod adres kontakt@cyfrowamisja.pl
  2. Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.
  3. Wypełniając formularz, Klient ma obowiązek podania prawidłowych danych osobowych: Imienia i Nazwiska, adresu e-mail oraz NIP i danych adresowych firmy (jeżeli potrzebuje faktury VAT). Konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu Sprzedaży i Polityki prywatności.
  4. Kupujący przed akceptacją Zamówienia zostanie poinformowany o:
    • głównych cechach Produktu,
    • łącznej cenie lub wynagrodzeniu za Produkt
    • możliwości odstąpienia od umowy.
  5. Klient wyraża wolę zawarcia Umowy sprzedaży poprzez naciśnięcie przycisku „Płacę” lub równoważnego.
  6. Złożenie zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy sprzedaży, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej umowy.
  7. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu.
  8. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy bądź przez innego operatora płatności.
§4. Ceny, płatności i dostawa.
  1. Wszystkie ceny Produktów podawane są w polskich złotych. Ceny nie zawierają podatku VAT ze względu na zwolnienie podmiotowe z tego podatku. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Właściciel zastrzega sobie prawo do zmiany cen znajdujących się w Sklepie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, stosowania unikalnych kodów promocyjnych dostępnych poza Sklepem. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Produktów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub akcji promocyjnych. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia.
  2. Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta dołączany jest dowód zakupu: faktura przesyłana drogą elektroniczną.
  3. Klient może dokonać płatności za zakupiony Produkt w następujący sposób: płatność kartą przez Stripe, płatność przez Przelewy 24 (Stripe), płatność przez BLIK (Stripe).
  4. Dostawa Produktu jest realizowana w sposób automatyczny niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Klienta. Jeżeli Klient nie otrzymał automatycznie Produktu w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia, to może zgłosić ten fakt pod adres kontakt@cyfrowamisja.pl i otrzymać w odpowiedzi dostęp do zamówionego Produktu.
  5. Klient otrzymuje potwierdzenie zakupu, fakturę i dostęp do Produktu pod adres E-mail, który podał w momencie składania zamówienia.
§5. Prawo odstąpienia od umowy i polityka zwrotów.
  1. Klient może zrezygnować w drodze odstąpienia od Umowy sprzedaży Produktu kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu pod adres e-mail kontakt@cyfrowamisja.pl.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą.
  3. Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny i kosztów uiszczonych przez Klienta.
  4. Wszelkie zwroty należności będą regulowane przez Właściciela nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu. Zwrot należności nie jest związany z dodatkowymi kosztami.

§6. Wymagania techniczne, funkcjonalność, interpolacyjność treści cyfrowych, świadczenie usług drogą elektroniczną.

  1. Właściciel świadczy na rzecz Klienta usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu zawarcia umowy o dostarczenie Produktów elektronicznych oraz korzystania z Produktów elektronicznych.
  2. Do zawarcia umowy sprzedaży nie jest konieczne posiadanie konta w Sklepie.
  3. Do złożenia zamówienia i skorzystania z funkcjonalności Sklepu, a także do skorzystania z Produktu, konieczne jest:
  1. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (do dokonywania zakupów w Sklepie i posiadania konta na Platformie szkoleniowej).
  2. przeglądarka internetowa uwzględniająca bieżące aktualizacje, z włączoną obsługą języka JavaScript i włączona obsługa cookies w przeglądarce,
  3. dostęp do Internetu,
  1. Sklep wykorzystuje pliki cookies w celu zabezpieczenia bezpieczeństwa i wysokiego poziomu obsługi Klientów. Klient może w każdej chwili samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies – określić warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do swojego urządzenia za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi.
  2. Klient ma prawo złożyć reklamację dotyczącą funkcjonowania Sklepu, wysyłając wiadomość e‑mail pod adres kontakt@cyfrowamisja.pl.
  3. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana w terminie 14 dni od jej otrzymania pod adres wskazany w reklamacji.
  4. Właściciel zapewnia dostęp do Platformy Szkoleniowej przez okres 1 rok liczony od daty zakupu Produktu.

§7. Dane osobowe i pliki cookies

  1. Dane osobowe są zbierane i przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży oraz zapewnienia dostępu do Produktów elektronicznych.
  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie w celu, o którym mowa w ust. 1, uniemożliwi zrealizowanie Zamówienia. Dane osobowe są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies opisane są w Polityce Prywatności.

§7. Postanowienia końcowe

  1. W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ogranicza uprawnień konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
  2. Właściciel wskazuje, że wszelkie Produkty dostępne w Sklepie chronione są prawem autorskim. Dalsze rozpowszechnianie Produktów bez zgody ich twórcy stanowi naruszenie praw autorskich i może skutkować odpowiedzialnością cywilną i karną.
  3. Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, przy czym Właściciel dopuszcza drogę postępowania mediacyjnego. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej lub do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem będącym konsumentem a Właścicielem, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.
  4. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  5. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  6. Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sklep. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.